Nowe posty

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


 Dzia┼é   W─ůtki   Posty   Ostatni post 

CAMP AMERICA - POLSKIE FORUM

Brak nowych post├│w POMOC ORAZ INFORMACJE

Regulamin Forum oraz wa┼╝ne informacje dotycz─ůce rekrutacji uczestnik├│w programu Camp America w sezonie 2012 ! Tutaj uzyskasz pomoc w sprawach zwi─ůzanych z wyjazdem!

Poddziały: SPRAWY WIZOWE, LOTERIA WIZOWA

629

6971

Praktyki po zako┼äczeniu cÔÇŽ

24 pa┼║ 2014 16:46

louder Zobacz najnowszy post

Brak nowych post├│w PROGRAM CAMP

Forum programu Camp. Wszystko co dotyczy pracy na Campie!
Mo┼╝e dowiesz si─Ö kto jedzie w to samo miejsce co Ty!

238

2365

KANDYDACI 2015

24 pa┼║ 2014 14:47

mgd92 Zobacz najnowszy post

Brak nowych post├│w PROGRAM COUNSELLOUR

Forum programu Counellour. Wszystko co dotyczy pracy na Campie!
Mo┼╝e dowiesz si─Ö kto jedzie w to samo miejsce co Ty!

19

271

S─ů tu jacy┼Ť Counsellorzy?ÔÇŽ

08 pa┼║ 2014 22:50

Papik Zobacz najnowszy post

Brak nowych post├│w PROGRAM - AU PAIR IN AMERICA

Forum dla dziewczyn zainteresowanych wyjazdem jako Au Pair do Stan├│w Zjednoczonych!

1

9

Au Pair kandydatki ze SzcÔÇŽ

24 cze 2014 20:33

louder Zobacz najnowszy post

Brak nowych postów TERMINY LOTÓW - KTO LECI TEGO SAMEGO DNIA

Forum na temat lot├│w do USA. Terminy lot├│w oraz miejsce przesiadki!
Tutaj dowiesz si─Ö kto leci do USA w tym samym dniu co Ty

Poddział: LOTY POWROTNE

243

1033

15 wrze┼Ťnia Newark

14 wrz 2014 08:52

kacperp Zobacz najnowszy post

Brak nowych post├│w TRAVEL

Czyli co dalej po Campie lub Resorcie. Idealne miejsce do szukania współtowarzyszy do podróży po USA !

592

3076

Hawaje, Hawaje !

11 pa┼║ 2014 14:11

Hubert1991 Zobacz najnowszy post

Brak nowych post├│w ARCHIWUM

Forum gdzie znajduj─ů si─Ö posty dotycz─ůce g┼éownie poprzednich sezon├│w.

Poddziały: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012

430

4334

Zwrot podatku z USA

06 wrz 2014 07:53

louder Zobacz najnowszy post

Czat

16 cze 2014
0:27
czyli pierwsze co robie, to normalnie ide tam gdzie sie nadaje bagaz ? sorry za takie pytania, ale jest stres
17 cze 2014
1:28
odprawiasz sie przy maszynie tam gdzie bagaze nadajesz i idziesz nadac bagaz, tam bedzie duzo obslugi, na pewno ci pomoga
1:28
oza tym wszystko sie rzuca w oczy
15:52
musz─Ö dokument DS wpi─ů─ç do paszportu tak jak na spotkaniu m├│wili (na 3 i do ostatniej strony zszywaczem) czy mog─Ö np wsuwk─ů zaczepi─ç normalnie zgi─Öte na 4?
19:17
nie ma to znaczenia, ja mam na 4, zszywaczem. ludzie z innyc krajpow z typowego wt maja to w ogole w teczkach osobno
18 cze 2014
10:00
i musz─Ö mie─ç tylko paszport i ds do samolotu? bo niekt├│rzy na forach pisz─ů o SEVIS dokument jako dowodzie wp┼éaty za wiz─Ö a ja nie mam czego┼Ť takiego bo wp┼éacaj─ůc przez bank pocztowy wys┼éa┼éam do Camp America
10:56
na orientation m├│wiono, ┼╝e nie trzeba mie─ç ┼╝adnego druku dotycz─ůcego SEVIS poniewa┼╝ w tym roku znajduje si─Ö to w internecie
14:08
ds, paszport, insurance;) ja nie wpinalam ds do paszportu. ludziom ktorzy lecieli ze mna celnik w NY wyrwal ten ds na sile, wiec chyba nie ma sensu tego wpinac:)
21:32
jedni wpinaja, inni maja w teczce, jednym wyrywaja, innym jeszcze ladnie skladaja
21:32
niewazne jak, papier przy dupie mie─ç trzeba :D
19 cze 2014
1:38
amen :D
4:14
A ja ju┼╝ jestem po tym zamieszaniu..siedz─Ö w USA i mam si─Ö ┼Ťwietnie, b─Ödzie dobrze, powodzenia! :)
20 cze 2014
2:29
hej, czy mo┼╝e kto┼Ť zamie┼Ťci─ç link do tej grupy na fb "Zwiedzanie Wschodu po 23 sierpnia" bo nie moge znale┼║─ç. Z g├│ry Dzi─Öki
2:30
hej, czy mo┼╝e kto┼Ť zamie┼Ťci─ç link do tej grupy na fb "Zwiedzanie Wschodu po 23 sierpnia" bo nie moge znale┼║─ç. Z g├│ry Dzi─Öki
6:47
Do┼é─ůczam si─Ö do pro┼Ťby, bo te┼╝ mam problem z odnalezieniem ;)
14:32
chce sie upewnic czy wszystko mam :D : paszport z wiza, wydruk strony z biletami, placement - tyle ?
17:20
+insurance i ds :)
21:49
no ds wczepione w paszport . insurance musi byc w podrecznym?
21 cze 2014
13:15
https://www.facebook.com/groups/759333134111452/ macie dziewczyny :) sorry ze sie dlugo nie odzywalam, ale ja juz na campie i internet wiadomo
14:49
niee insurance mozesz trzymac w rejestrowanym;)
31 sie 2014
23:15
Siema mi┼Ťki. Co trzeba zrobic w formularzem I-94 jak go sie nie odda┼éo na lotnisku?
1 wrz 2014
14:05
nic sie nie robi, nic nie odbija, nic nie oddaje
1 pa┼║ 2014
15:21
Wyje┼╝dza┼é ktos mo┼╝e na campowera b─Öd─ůc uczniem szko┼éy policelanej 2 letniej?
15:22
Zastanaiwam si─Ö, czy jest problem z otrzymaniem wizy.
2 pa┼║ 2014
2:32
od 2012 nie mo┼╝na tak wyjechac, wczesniej mozna bylo, od 2012 juz nie - mam na mysli szkoly zaoczne weekendowe typu ┼╝ak, cosinus itp
2:33
natomiast szkola policealna 'na pelen etat' tj. jakas protetyka dentystyczna, szkola dwuletnia, gdzie zajecia masz od pon do pt - w 2012 działała, teraz nie wiem jak jest
2:34
tez tak knulam w 2o12, ale to by bylo za proste, zapisalam sie do takiej szkoly, a oni wrecz do mnie dzwonili, ze jak przyjde
2:35
to mi dadza wpis, mimo ze mnie tam w ogole nie bylo, wsyztsk0 zeby podtrzymac kierunek.
2:35
polecam rozpoczecie nowego kierunku, tego samego kierunku, ktory studiowalas pod pozorem pojscia na inna specjalnosc
2:36
u mnie rok ogolny trzeba bylo powtarzac mimo ze sie go juz zaliczyulo, ale ze ide na inna specjalizacje, yo tak trzeba bylo
2:36
czesc ocen mialam przepisanych
2:37
mimo ze to byla roznica 2013 rok a 2008
2:37
na czesc chodzilam bez placzu
2:37
wpisy w indeksie otrzymalam, naklejke w legitymacji otrzymalam, od stycznia mnie juz na uczelni nie widzieli, na ca pojechalam :P
2:37
dziekuje, dobranoc :P
11 pa┼║ 2014
17:25
louder, wybierasz sie w 2015 ?
18:39
nie. poza tym ja ci─ůgle w usa :)...
15 pa┼║ 2014
22:09
jest kto┼Ť i mo┼éby mi pom├│c?
17 pa┼║ 2014
17:03
mgd92 nie napisa┼éa┼Ť o co chodzi :)
18 pa┼║ 2014
2:50
napisala juz w watku :P
Zaloguj si─Ö, aby pisa─ç na czacie.
Usuń ciasteczka | Ekipa

    Nowe posty

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegl─ůda forum

Kto przegl─ůda forum Forum przegl─ůda 6 u┼╝ytkownik├│w :: 1 zidentyfikowany, 0 ukrytych i 5 go┼Ťci (bazuje na u┼╝ytkownikach aktywnych w ci─ůgu ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (70) było 20 lut 2013 21:43

Zidentyfikowani u┼╝ytkownicy: CIA
Legenda :: Administratorzy, Konsultant, Zarejestrowani u┼╝ytkownicy

Urodziny

Urodziny

Wszystkiego najlepszego: Natalia K (23)


Statystyki

Statystyki

Liczba post├│w: 18059 | Liczba w─ůtk├│w: 2178 | Liczba u┼╝ytkownik├│w: 2244 | Najnowszy u┼╝ytkownik: Mudzi


Zaloguj

Nazwa u┼╝ytkownika:   Has┼éo:   Zaloguj mnie automatycznie przy ka┼╝dej wizycie  

Nowe posty Nowe posty    Brak nowych post├│w Brak nowych post├│w    Brak nowych post├│w [ Zablokowane ] Dzia┼é zablokowany
´╗┐
Korzystanie z Witryny oznacza zgod─Ö na wykorzystywanie plik├│w cookie, z kt├│rych niekt├│re moga by─ç ju┼╝ zapisane w folderze Twojej przegladarki. Wi─Öcej informacji mo┼╝na znale┼║─ç w Polityce prywatno┼Ťci w sprawie ciasteczek. ┼üukasz Karwowski for Camp America

 

statystyka

 

 

 


Designed by Łukasz Karwowski for Camp America